Nadrzędnym celem naszej firmy jest stworzenie jak najlepszych warunków do zapewnienia prawidłowej egzystencji przez długie lata, biorąc za podstawę pełne zaspokojenie potrzeb naszych odbiorców.
Polityka jakości będzie realizowana przez:
- systematyczne badania rynku
- kontakt z klientami nakierowany na maksymalizację ich zadowolenia
- oferowanie klientom wyrobów o najwyższej jakości wytwarzanych w oparciu o system jakości ISO 9001
- wielostopniową kontrolę jakości wyrobów przed ich sprzedażą
- zarządzanie firmą w oparciu o system ISO 9001, stwarzając warunki „przyjaznej firmy” dla pracowników i klientów oraz rozwijanie poczucia tożsamości z firmą i odpowiedzialności za nią
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz wdrażanie najnowocześniejszych technik obsługi klienta
- wzrost efektywności ekonomicznej firmy
- spełnianie wymagań oraz ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością
Za miarę zadowolenia naszych klientów uznajemy dynamikę wzrostu sprzedaży oferowanych wyrobów oraz zwiększenie potencjału ekonomicznego firmy.