Polityka jakości

Nadrzędnym celem naszej firmy jest stworzenie jak najlepszych warunków do zapewnienia prawidłowej egzystencji przez długie lata, biorąc za podstawę pełne zaspokojenie potrzeb naszych odbiorców.

Polityka jakości będzie realizowana przez:

  • systematyczne badania rynku
  • kontakt z klientami nakierowany na maksymalizację ich zadowolenia
  • oferowanie klientom wyrobów o najwyższej jakości wytwarzanych w oparciu o system jakości ISO 9001
  • wielostopniową kontrolę jakości wyrobów przed ich sprzedażą
  • zarządzanie firmą w oparciu o system ISO 9001, stwarzając warunki „przyjaznej firmy” dla pracowników i klientów oraz rozwijanie poczucia tożsamości z firmą i odpowiedzialności za nią
  • ciągłe podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz wdrażanie najnowocześniejszych technik obsługi klienta
  • wzrost efektywności ekonomicznej firmy
  • spełnianie wymagań oraz ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością

Za miarę zadowolenia naszych klientów uznajemy dynamikę wzrostu sprzedaży oferowanych wyrobów oraz zwiększenie potencjału ekonomicznego firmy.